divendres, 29 d’agost del 2008

DIVENDRES 29/8/2008:

Descans (Avui havia pensat sortir a trotar 45' perquè es el que realment hem tocava però com que ahir hauria d'haver descansat i vaig sortir a fer la bici de dimecres perquè dimecres va ploure, he decidit descansar ja que m'ha vingut a veure una amiga que feia molts dies que no ens veiem i la veritat es que tenia moltes ganes de parlar amb ella (els amics s'han de cuidar que com deia un amic meu : "d'amics, amics n'hi ha pocs però de coneguts n'hi a molts així que cuida el pocs que tinguis") i l'estona de trotar la deixo per diumenge que com aquesta setmana es regenerativa i tinc dies de descans m'ho puc muntar com vulgui).
DIJOUS 28/8/2008:
BICI: 40km
NATACIÓ: 1000m
Avui només tenia pendents els 40 km amb bici que tocaven dimecres però que per culpa de la pluja ens vem fotre com ànecs i només vam poder fer 4 km. Però com que ja portava dos dies sense fer n'hi l'ou la veritat es que trobava a faltar fer alguna cosa i quan he acabat els 40 km que ja començava a disfrutar m'he quedat amb les ganes de fer alguna cosa i com que el Lulu havia d'anar a nedar m'hi he apuntat. Ja ser que es setmana regenerativa i que per molt que tingui ganes de sortir he de descansar però es que porto uns dies que entre la pluja i diumenge malalta que això es un aborriment així que cap a l'aigua. (No m'he passat no he fet un test de mil, n'hi he fet els mil metres a tope, he anat fent suau i més que res per sentir-me bé i fer alguna cosa)...
Com diu moltes vegades el meu gran jefe: "l'entreno d'esentrena" Així que alerta...