dijous, 7 d’agost del 2008

DIJOUS 7/8/2008

BICI:

(Recorregut de sempre per no variar)

40 Km. 8x (4km a ritme normal i 1km pujant el ritme considerablement) I així fins als 40 Km.
Avui la sortida ha estat acompanyada de dos cracs... El senyor de la familia (el meu cosi) el gran corredor de l'ambisist per no dir el millor....
....De presumit en té poc saps....


A sobre m'he d'esperar per tirar la foto als dos jaimitus....

...Discutin la jugada...


I per últim una foto abans de que es piquessin una mica entre ells dos, però com es llògic el Lluís ha començat fent de llebra i el Cris enganxat a roda i quan ha pogut li ha futut un pase que el Lulu no l'ha vist n'hi ha passar.... Molt bé primo així així...

Moltes gràcies els dos per acompanyar-me...

2 comentaris:

Mariona ha dit...

Caram nenaaaaaaa si que vas ben acompanyada jeje... Eiii, no sabia que estudies a Vic!! Ja quedarem alguna hora per entrenar :-)

Unknown ha dit...

Doncs si si ultimament m'han acompanyat i no he anat mal acompanyada no, tot i que m'abandonen trçets ja que el seu ritme no es el meu... A veure si alguna estona quedem i anem a fer una volta jajaja.... Petons i a entrenar....