dissabte, 2 d’agost del 2008

1 D'AGOST DEL 2008
Sempre hi ha un dia a l'any que ens fem més grans, doncs avui dia 1 d'agost m'ha tocat a mi i segurament a uns quants més. Que jo conegui 4 ( Xavi Vilasseca, Meritxell Castellanos, el pare de la Perez, el germa de la Laura Serra i segurament que molts més). Moltes felicitats a tots aquells que heu fet anys.

Moltes gràcies a tots els que meu felicitat i que heu fet que passes un dia especial al vostre costat.

LA VERITAT ES QUE ELS REGALS QUE M'HAN FET AQUEST ANY NO TENEN PARAULES...:
REGALES MAMA I LIDIA:
Als volts de les 18:00 de la tarda apareix la meva mare a la feina amb aquest ram de rosses per felicitar-me. Un detall molt maco. (A part d'aquest ram la mama i la sister s'han currat el regal d'aniversari que ja està col·locat pel pis).


REGAL DEL LLUÍS
(Per moments hem vaig quedar sense paraules, però de seguida m'en van sortir unes quants de molt adequades: "Dilluns sense falta m'apunto al olímpic de Barcelona")







..Davant..

...Darrera...

1 comentari:

Mariona ha dit...

Per molts anys guapa. Quins regals més xulos que has tingut!! A veure quan ens veiem... al tri de bcn, segur i potser al de Banyoles?