diumenge, 21 de setembre del 2008

TRIATLÓ SPRINT VILANOVA:
A les 6:00 del matí sona el despertador per dutxar-me i despajar-me una mica després d’una nit molt llarga ja que ha pogut més el nervis que el meu son... A les 6:30 tot ja estava apunt i sortíem de casa direcció Vilanova.

A les 8:00h arribem a Vilanova després d’un camí molt llarg amb molts nervis al cos, un cop allà ja no tinc gaire temps per posar-me més nerviosa, ja que tinc el temps just per col·locar totes les coses a boxes, desvestir-me i caminar fins davant del mar on estava situada la sortida controlant la inesperada mala mar....

A les 9:00h sona el tret de sortida i un cop sóc a l’aigua els nervis desapareixen però al cap de pocs moments apareixen un altre tipus de nervis que no estaven previstos... La mar estava més esverada encara del que es podia veure a fora i el tram de natació s’estava fent etern, semblava que no sortiria d’allà mai més (tragos d’aigua, marejos de tant moviment d’oles... ) en fi MOLT LLARG (la veritat es que un cop he vist el resultat nedant era normal que se’m fes llarg gairebé 5 minuts més que en els altres triatlons)...

Un cop he agafat la bici ja m’he vist salvada tot i que els primers kilòmetres semblava que les cames no em funcionessin però a mida que anaven passant els kilòmetres s’anaven posant al seu lloc fins a poder seguir un bon ritme fins al final, tot i el vent que feia en alguns trams....

Un cop em poso les bambes als peus i començo a córrer sembla que no pugui a causa d’unes petites rampes que he arrossegat fins més o menys el primer kilòmetre i a partir de llavors m’he començat a sentir més bé i he augmentat el ritme una mica més fins al final. (però com diuen els de casa no lo suficient)...

Després de finalitzar el triatló decideixo mirar i tirar fotos a la segona sortida on sortien tots el federats. (o sigui que puc tindre fotos de tots aquells participants federats que hagin participat al triatló jajajaja).

Un cop finalitzat l’esdeveniment Lluiset i jo decidim veure els premis ja que com que de la meva categoria erem poques i no s’havia quins temps havia fet, volia saber el resultats. Un cop hem vist els 3 classificats de cada categoria decidim marxar cap a Barna a dinar amb el Dario i la Eu.. Un cop he arribat a casa i he vist els resultats per Internet he pogut veure que realment em faltar donar-ho tot de veritat perquè la noieta que ha quedat tercera la tenia davant meu i a molt poc fins i tot crec que he estat parlant amb ella jajajaja....

CATEGORIA: SUB 23

NATACIÓ BICI CARRERA TOTAL
1 1924 GEMMA MARTINEZ C.N.REUS 0:21:55 0:39:34 0:19:03 1:20:32
2 2047 RAQUEL DEL AGUILA INDN 0:20:09 0:44:48 0:22:00 1:26:57
3 2113 SANDRA VICENTE MORENO IND 0:23:37 0:41:42 0:21:47 1:27:06
4 2025 SUSANA RODRIGUEZ RUANO IND 0:20:20 0:44:17 0:22:46 1:27:23
5 45 SARA SUAREZ C.N.MONTJUIC 0:25:01 0:36:10 0:27:10 1:28:21
6 2137 ELSA GUARESCHI IND 0:27:02 0:54:20 0:20:48 1:42:10
7 1899 EMMA CASAS ADELL C.N SITGES 0:21:32 0:53:57 0:28:09 1:43:38

EN FI A TOTHOM LI FA IL·LUSIÓ GUANYAR ALGUNA COSA PER POC QUE SIGUI, PERÒ EL QUE REALMENT M’HA FET SENTIR-ME ORGULLOSA D’AQUEST TRIATLÓ HA ESTAT: PRIMER HAVER ACABAT I SEGON VEURE LA MILLORA DESPRÉS DELS ENTRENAMENTS.

DEMÀ AFEGIRE LES FOTOS (JA QUE LA CAMARA S’HA QUEDAT A CASA A LA EU A BARNA)

4 comentaris:

rogero ha dit...

ei, moltes felicitats! ánims que amb quatre entrenos mes d'aquí re treuràs copeta segur!

Unknown ha dit...

Eisss rogero que tal?¿?¿?

La veritat es que cada vegada que em miro els resultats encara em poso més contenta pq corrent he millorat molt segueixo sent una patarda corrent però he millorat i això es el que cal...

Vinga a veure si ens veiem en algun triatló...

Un petó i una abraçada...

DARIOMAN ha dit...

ho fas molt bé, has millorat molt, corres molt bé, nedes perfecte i vas amb bici ensenyant el colet.... tot molt maco.... però sigues més simpatica quan et vinguem a veure!!! una rialleta quan ens veguis dona.... jejejjee
que tinguis un bon dia!!!! petonets Eu

Edu Luque - edumac75@gmail.com ha dit...

bona cronica!!!!! salutacions!!!!