dissabte, 5 de juny del 2010

DISFRUTANT DE L'ESPORT
Avui primer dia dels caps de setmana lliure, després de quatre anys treballant de dilluns a diumenge, és el primer dia sense fer-ho.
Com que és el primer i tinc ganes de disfrutar unes hores de la bici sense haver de patir per si arribo o no a treballar decideixo amb l'Aida fer tirada llarga, així que li consulto al Lluís una ruta que surtin uns 100km però com sempre m'enganya una miqueta.
A les 9:00 sortim de la plaça nova de Puig-reig direcció Navàs -Prats de Lluçanès - Avinyó - Artés -Caldes - Navarcles - Sant Fruitos de Bages - Santpedor - Súria - Les Vilaredes - Navàs - Puig-reig.
Durant el tragecte no em parat de garla i explicar batalletes. (Així som les dones que no callem n'hi sota l'aigua).
Al arribar a Santpedor necessitavem aigua fresca per omplir els bidons que ja estaven buits i ven calents, així que ens parem en un bar a comprar una aigua gran i dos acuarius per prendre en el moment. A més a més li demano glassons al noi del bar pq així duri una mica més l'aigua fresca però tot i així amb la calor tant horrible que ha fet avui arribem a Puig-reig amb l'aigua bullint i impossible de beure.
En total 120 km amb molt bona companyia i ven enredada per anar a fer les 3 nacions el dia 20 de juny però bueno no ser si dir enredada pq em sembla que m'apunto i amb moltes ganes, algú s'apunta? Nosaltres dues estarem allà lluitant per pujar les dures pujades.

Només mirant l'altimetira d'aquesta imatge ja m'estic cansant però bueno en el moment de les proves sempre diuen que surten forçes de tot arreu no? Doncs endavant!