diumenge, 30 de maig del 2010

TRIATLÓ SPRINT MATARÓ 2010

Avui 668 triatletes han finalitzat el triatló sprint de Mataró (Campionat de Catalunya per Categories).

El dia des de bon matí ha començat amb un sol magnific el qual ha fet que tot fos rodor per molts de nosaltres. La prova s'ha iniciat amb un minut de silenci pel triatleta del Berguedà Quim Raïch. Seguidament les noies hem iniciat la prova amb una natació tranquila sense cap cop "en el meu cas" això de sortir les noies soles és una tranquilitat.

Tram 1: 00:13:10

Un cop arribada a la sorra de la platja els ànims han estat com sempre, siguis qui siguis el públic sempre et dona ànims. La primera transició ha estat un pel lenta però he fet el màxim per agafar un grupet de noies, quan he estat ven col·locada he intentat donar el màxim i fer algun relleu però amb un n'hi ha hagut prou per veure que el meu nivell no era el que portaven un parell de noies del grup com la Carol Gimenez i d'altres, però tampoc volia frenar perquè poques vegades pots agafar un grup de noies i disfrutar com he pogut fer avui. Tot i disfrutar s'ha de dir que és un circuit bastant perillos el qual s'ha d'anar molt alerta amb els girs de 180º pels grups tant grans que es formen.

Tram 2: 00:35:25

Un cop a boxes la segona transició la faig molt més rapida i intento donar el màxim corrent però com sempre no és el meu fort, tot i així vaig pujant posicions i adelentant algunes noies a la vegada que dues em passen. Els ànims dels companys del club són de gran ajuda en el tram a peu per això vull donar-vos les gràcies a tots per fer el que feu per mi.



Tram 3: 00:23:33


Un cop trobo el Lluís em felicita pels bons resultats d'avui, jo estic contenta perquè les sensacions han estat molt bones i així ho demostren els resultats.


Segona SUB23 i 12 de la General de 73 noies.

2 comentaris:

MIREIA ha dit...

Ei SU, enhorabona, brillant com sempre però aquesta vegada t'has sortit!

Moltes Feliciitats pel podi i sobretot pel resultat de la general femenina que està súper bé!

Records i ànims pel Lluis.

Ens veiem a la tarda.

Unknown ha dit...

Hola Mireia moltes gràcies. La veritat es que les sensacions van ser molt bones tal com explico al blog, però tampoc no m'esperava tants bons resultats amb la de noies que hi havia i sobretot tantes del Reus Plom i del Mataró les quals tenen molt bon nivell.

Ens veiem a la tarda pel gimnàs.