diumenge, 13 de juny del 2010

TRIATLÓ MANRESA 2010

Ahir dissabte es disputava a Manresa el 12e Triatló Sprint amb el qual va acollir 500 participants.

I el nostre club "Triatló l'Eix de Navàs" i participava amb 7 dels nostres nois i amb jo com a femina del club.
El temps no pintava molt i molt bé però s'ha de dir que es va comportar i vam poder disfrutar d'una gran tarda. A les 16:00 inicivanen la porva començant per la natació tots els nois federats, al cap de 5 minuts donaven el tret de sortida de les noies i tots els no federats. Al començar a nedar els braços amb pesaven molt però jo continuava i intentava allarga cada vegada més fins que vaig arribar a la sortida amb 11'08' i com la 10ª femina.

Després de mirar el rellotge i veure que el temps que havia fet era molt bo les forçes em van sortir de tot arreu i van fer que sortis tant ràpid com vaig poder de boxes, apretant les dents fins que em va atrapa una noia del Sant Joan de les Abadesses la qual ser que no puc deixar escapar, un grupet de noies s'enganxen a nosaltres però de seguida les deixem darrere i atrapem a un altre noia la qual s'enganxa i entre les tres ens anem donant tots els relleus. De tornada un cop arribem a la primera rotonda de santpedor no puc aguantar el rimte, xo intento aguantar i cada vegada s'escapen més així que deicideixo deixar-les escapar perquè vaig massa forçada i esperar algunes de les que s'han quedat darrere anteriorment, pensava que eren més però m'atrapa una noia sola i m'enganxo, no la deixo escapar, així que em col·loco a darrere i em recupero fins gairebé a boxes on la deixo els útims metres per poder fer una transició més ràpida que ella ja que ser que correr millor que jo.


Així doncs la segona transició la faig molt ràpida i surto a correr on només començar trobo que no tinc forçes però corro intentant no pensar amb el cansament, els km's van passant i cada vegada em trobo millor fins arribar a meta on em trobo més bé que quan he començat.

Un cop sóc a l'arribada no ser resultats només ser el temps orientatiu de l'aigua i el final 1:11:29 haurem d'esperar les classificacions, les quals afirmen que he fet 3ª sub23 i 3ª Universitària.