diumenge, 9 de maig del 2010

COMENÇANT LA NOVA TEMPORADA DE TRIATLÓ 2010
Bueno, després del petit accident amb bici, he començat la temporada i la veritat que els resultats no podien anar millor.
El passat divendres 7 de Maig la Uvic assisteix als campeonats universitaris de traiatló a Alicant amb tres nois i jo com a noia. Jo assisita per provar que tal reaccionava després de l'accident sense forçar la màquina i poder-ho donar tot el diumenge a Sitges si els genolls em responien tal i com jo volia. (HEEEE nois i per passar uns dies amb vosaltres que van ser genials).
Després de la prova vaig poder comprovar que estava bastant bé i que el diumenge podria competir tal i com deu mana, fent desapareixer l'espina que duia clavada d'Alicant per culpa del flato.
Avui diumenge, tot i començar malament per culpa de la pluja la qual ha impedit que el Lluís i el Dario poguessin arribar a Sitges amb bici i animar-me, la prova ha començat genial a l'aigua amb un resultat de 11:35 (la mala mar semblava que ens perjudicaria però ens ha ajudat molt ja que la corrent ens portava a favor en tot moment, menys el primer tram fins a la sortida de l'spigo). El tram de bici pensava que patiria moltissim ja que he començat sola però ens hem agrupat tres noies al finalitzar la primera volta i ha permés un resultat de 38:43 bon resultat tot i que el circuit no era pla. I per últim pel que fa la carrera a peu la qual he començat patint per por d'agafar flato, ha acabat amb 22:51 mitja de 4:35. Un total de 1:13:09, el qual m'ha donat la segona posició amb SUB23 i 16a de la general de femines. Així doncs no podia començar millor la temporada.


Gràcies a tots i totes pels vostres ànims i moltes gràcies Albert i Joan per esperar que finalitzes la cursa els vostres ànims han estat de molta ajuda.

4 comentaris:

MIREIA ha dit...

Ei SU moltíssimes Felicitatsssss! Ets la reina dels Podis!

Ja veig que t'has recuperat ràpid de l'accident i que tornes en plena forma, me'n alegro molt!

Espero que això sigui l'inici d'una altra temporada plena de podis.

Ens veiem per l'Eix.

una abraçada.

Unknown ha dit...

Hola Mireia, moltes gràcies. La veritat es q n m'esperava aquesta resultats diumenge i menys havent competit el divendres Alicant. Xo la veritat es q vaig trobarme molt be, molt bones sensacions i segurement va ser el meu día pk mai havia estat de les 20 primeres xo bueno això motiva moltíssim així q dissabte a x totes encara q n vagi tant be.

lulu21 ha dit...

i nosaltres a mig camí....

Ploven i nevant i pedregant i....... i... i.........

neus beascoechea segui ha dit...

CRACKKK!! T'he trobat, i quin honor star entre les teves files...jaja! Ets ben bé una font d'inspiració!! Espero trobar-te ben aviat! I segueix així, artista! petonet