diumenge, 11 de març del 2012

CINQUENA SETMANA


Bona setmana amb la bici però deixant de banda el córrer, entre setmana no he trobat el moment d’anar a córrer i el cap de setmana he preferit sortir amb bici que no pas sortir a córrer, per tant 0 minuts i 0 km de carrera.



Amb la natació seguim augmentant metres cada setmana, ja que és una disciplina que puc fer entre algun curset o just quan els acabo, aquesta setmana he arribat els 8.700 m i amb un dia de series de 100m que feia anys i panys que no feia.


Pel que fa la bici, seguim amb els mateixos dies de sortides que la setmana passada però augmentant km. El dimecres vaig augmentar uns 10km més que la setmana passada fent un total de 50km . El dissabte ruta llarga de 90 km i diumenge sortida de 40 km per estirar cames i acabar la setmana amb un total de 180km.


Crec que estic començant a proposar-me algun objectiu però sense competició com són les cicloturistes, a terra Remences no he arribat a temps per apuntar-me però sinó passa res m’apuntaré a la Montsec-Montsec que ja vaig fer l’any passat i tot i ser una cicloturista dura la vaig trobar molt xula amb unes vistes espectaculars i un altre possible podria ser les Tres Nacions la qual fa dos any vaig quedar-me amb l’espina clavada de no poder acabar pq l’organització ens van fer abandonar a dalt del port d’Envalira a causa del fred i la neu.


Qui s'apunta????