diumenge, 8 de maig del 2011

TERRA DE REMENCES 2011


(Moltes felicitats Montse ets tota una campiona, un altre any t'acompanyo a la llarga)


A les 5:00 sona el despertador una bona dutxa, un got de suc i direcció a Navàs. A les 6:00 sortida de Navàs amb la Montse, Andreu, Pepillo i ràpid cap a la Vall d'en Bas per trobar-nos amb el Brother Juncarol...però el que no sabiem era que ja anàvem tard i un cop acabats els tunels de Barcons cua de cotxes fins dins el poble i allà començava l'estrès això ha estat pitjor que les arribades d'un matí previ a un triatló... I jo pensava que aquí no tindria estrès pq venia a fer una pedelada per acomular km's de cara a Zarautz.


I de la pedelada de 95km que us he d'explicar??? Doncs us faig 10 punts amb cinc cèntims.


1. Ràpid a buscar els dorsals i tornada el cotxe per canviar-nos ràpid i anar a la sortida.


2. Trucada amb la Montse que l'havia perdut a l'arribada del poble i quedem el wc per anar cap a la sortida amb el seu "brother". Arribant a la sortida només 1' abans del tret de sortida.


3. Començem a pedelar direcció Olot amb molt d'estrès amb tanta gent però ràpid han passat 30km sense adonar-nos de res.

4. Paissatges, més paissatges verds, molt verds, amb unes vistes increibles...


5. Primer port "Capdescosta" passa volant... Anar mirant les bicis que passen, les que passem, parlant amb diversos ciclistes coneguts/des alguns del poble, d'altres coneguts dels triatlons, dels duatlons, d'altres de pobles del costat de casa que anem trobant pel camí...


6. El segon port "Coll de Canes" encara passa més ràpid, entre les converses que tenim amb el Joan Juncarol, la Montse Juncarol, el Xavi Vallrivera que també s'ha ajuntat amb nosaltres a mig del segon port concretement a l'avituallament 2. Entre els farts de riure que ens em fet parlant de diverses coses i el pobre noi que portava el culote del reves... "La Montse segur que no volia despertar la dona el matí!!!" "El Joan que no dubte i li diu que el porta el reves... el nano no s'ho creu i li diu porto alguna cosa blava??? El Joan si si i tothom riu i ell es caga amb tots els del seu equip pq no li han dit res de res"...


7. Baixada del port de "Coll de Canes" a unes velocitats espectaculars i jo ven cagada jajaja!!! Un cop a baix els i dic que això és genial i l'ha Montse em deixa anar: "Doncs ja acabes..." I jo no m'hoc crec.. Ja??? No pot ser només 10km? Impossible... Però si quant sortim a entrenar tirades llargues són eternes i avui no he tingut cap moment que fos llarg...

8. Arribada sota l'arc que separa la curta de la llarga i deixo els dos germans els quals seguirant la llarga començant per coronar Bracons i jo direcció cap a la curta.


9. Però abans del punt 8... Foto per recordar aquest dia amb una gran companyia!!!!


10. No ser quina seria la millor paraula per definir aquesta cicloturista pq ho té tot: Està molt i molt ven organitzada, els paissatges són increibles, la companyia també encara que surtis sol de casa allà no estaràs mai sol en cap moment...





...JO LA RECOMANO A TOTHOM...



(HE FET LA CURTA PER ACOMULAR KM'S PENSANT QUE D'AQUÍ UN MES TINC ZARAUTZ I DEMÀ S'HA DE SEGUIR ENTRENANT D'ALTRES DISCIPLINES PERÒ EL COLL DE BRACONS, EL DE CONDREU I EL DE CAN BAC SÓN EL MEU OBJECTIU PER UN ALTRE ANY AIXÍ QUE TORNARÉ)