diumenge, 19 de desembre del 2010

CURSA DE MUNTANYA DE QUERALT
En suport de la Marató de TV3 (Diumenge el matí i sense plans)
És un recorregut ben conegut per a molts i moltes, una bona forma de conèixer els Cingles de Queralt tot fent una volta circular assumible en un matí curt. Sortirem des del centre de Berga, la Plaça de Sant Pere, pujarem fins a la casa de Fumanya i seguirem el camí que ressegueix la falda de Queralt, tot passant per la Font Calenta fins al Portet, punt on tomba i comença a resseguir els cingles ara per dalt, fins arribar al Santuari de Queralt. Recorregut, de 12,5 quilòmetres i 785 metres de desnivell.

AQUÍ US DEIXO EL PERFIL


Dissabte al vespre decideixo que diumenge sortiré a córrer però aquesta vegada en comptes d’entrenar per Puig-reig pujaré a Berga a col•laborar en la cursa solidaria en suport de la Marató de TV3.

La cursa és a les 9:30, a les 8:30 sóc a Berga m'inscric i vaig al cotxe per escalfar-me i canviar-me. A les 9:20 vaig cap a la plaça Sant Pere on es donarà el tret de sortida sortida i trobo el Martí Just escalfant, parlem durant cinc minuts i ens col•loquem entre els dos arcs.

Un cop donen la sortida tots a córrer carrer major avall però de seguida trenquem a la dreta i comencem a pujar, pujar i pujar...Un cop als dipòsits la cosa sembla que planeja i seguim corrent per un corriol molt llarg i molt xulo amb una vista per l’esquerra espectacular. Al cap d’una estona patapam torna apareixia la pujada, amunt, amunt i amunt...caminant, corrent, caminant, corrent i no parem de pujar i al final els bessons em pujaran fins les orelles. No tinc forces però encara en surten de tot arreu, ser que vaig segona i això m’ajuda, en el moment que arriba la baixada vull córrer i vaig tant ràpid com puc però de seguida m’adono que vaig molt a poc a poc perquè no paren de passar nois i noies com uns “rayos”. Jo vull baixar més ràpid però no puc i acabo caminant però tot i així les torçades de turmell no i falten.

Un cop, per fi, sóc a baix la carretera apreto les dents i començo atrapar algú però de seguida s’acaba la cursa amb l'arribada a la plaça Sant Pere i em quedo amb les ganes de córrer una mica més. (Sort que no vaig córrer més pq avui tinc unes agulletes horroroses).

"CURSA MOLT I MOLT MACA"