dimecres, 25 de juny del 2014


TRIATLÓ DE MANRESA

El Triatló de casa, un triatló amb molts records, el triatló dels meus inicis el 2007... Després d’uns quants anys de no poder-lo fer, per altres competicions i per temes personals, aquest 7 de juny de 2014 vaig tornar a poder competir el Parc de l’Agulla.



Amb una calor terrible es prohibeix el neoprè, una gran alegria per mi, menys feina i més bona natació.  Sortint amb la Barbarà de l’aigua i fent una transició tant ràpida com vaig poder per poder agafar algun grupet... 



Com sempre van passant grups, m’enganxo amb la Barbarà i intento aguantar tot el que puc però abans de fer el gir per tornar decideixo despenjar-me, no 
tinc el nivell de bici que té ella i les pagaré corrent. Acabo arribant enganxada d’algú despenjada tornada enganxar i finalment arribo sola.


Altre cop una bona transició i sortint tant ràpid com podia, les sensacions eren molt dolentes, feia molta calor i la primera volta es va fer eterna... Un cop comencem la segona volta ens donen AIGUA per FIIIII..... Agafo dues ampolles... Una directament per sobre i l’altre vaig fent petits glopets i em vaig refrescant la cara... En aquest moment faig una revifada i em començo a trobar amb bones sensacions corrent, per tant, serro les dents i dono tot el que puc.


Resultats no esperats:

Natació: 12:22
Bici: 35:12
Carrera: 22:13
TOTAL: 1:09:47

TOP 10 de 57 dones
3a ABF
1a del meu grup d'Edat de 10 dones.

I amb aquesta cara de satisfacció entro a meta... (Gràcies a la Federació per penjar-me a la noticia del triatló de Manresa una foto molt especial)