diumenge, 15 d’abril del 2012

DESENA SETMANA
Una setmana amb un esgotament increïble, per tant res d’entrenar simplement treballar, menjar, dormir i dos dies de 3.000 metres de natació per relaxar-me.

Cap de setmana amb el primer Duatló de la temporada, vaig decidir apuntar-me per puntuar per l’equip femení i així acompanyar a la Sandra pq d'entrenements poca cosa.


Dissabte amb una mandra increïble, amb pluja, vent i sol vam començar la cursa on el temps al final ens va respectar i on vaig disfrutar com mai del Duatló de Sant Guim de Freixenet i per primera vegada fent d’acompanyant i animant el màxim a una company de l’equip la qual ho va fer mol i molt bé i va fer que jo pogués sentir i gaudir d’unes sensacions i moments que mai havia viscut durant una cursa.


...Mireu que feliç...


Sandra tu a mi també em vas anar molt bé, no et pensis que només et vaig anar bé jo amb tu, m’has fet tornar a les curses i d’una forma increïble.


GRÀCIES PER AQUESTA ESTONA


Diumenge sortideta de 65 km amb carretera acompanyada de la Gemma amb una ruta típica: Puig-reig, Navàs, Balsareny, el Cornet, Avinyó, Artés, Cabrianes, Sallent, Balsareny, Navàs, Puig-reig.


Semblava que no podríem arribar de la Negro que hi havia per la banda de Viver i Serrateix però finalment arribem només queda la última pujada i PAT PAM.... ens han enganxat unes quantes gotes el carrer de sota casa.

1 comentari:

Anna Barrero ha dit...

Hola Susagna!

el meu company va estar fent fotos ahir al triatló i te'n va fer unes quantes. Si em dones un correu electrònic te les faig arribar pq puguis fer la crònica ;)
M'alegro que estiguis bé i q ens veiem pels tris després de tot el que has passat.
Una abraçada
Anna