dilluns, 6 de febrer del 2012


..TORNEM A COMENÇAR...


Després d’un mig any no gaire agradable amb temes de salut, avui es pot dir que demà tornem

a començar.

He tingut el Blog abandonat del tot però els ànims no acompanyaven gens per escriure res de res. Tot i que he anat engegant i parant fent grans entrenaments amb BTT i natació amb molt bona companyia no em veia amb cor d’escriure res de res.

Avui després d’una última prova la qual ha sortit bé i segurament el dia 29 d’aquest mes ja podrem dir que tinc l’alta definitiva m’he vist amb ganes d’escriure quatre paraules i deixar anar que demà els entrenaments tornaran a formar part del meu dia a dia.No ser quant tornaré a competir però de seguida que cregui que estic preparada o simplement tingui ganes de patir una estona allà tornaré a estar ajudant a el gran equip de Navàs i sobretot a les “nenes” que he tingut una mica abandonades aquesta temporada amb els Duatlons de Muntanya.

Ara a tornar agafar el ritme que això costarà una mica més que porto dos mesos parada del tot però mica en mica i amb ganes anirem millorant.

Aquí us deixo alguna foto d’algunes sortides d’aquest Novembre i Desembre.

A veure si algú fa venir el bon temps que ja tinc la bici de carretera apunt i tinc un mono... !!!! I amb aquest fred jo no sóc capaç d’agafar-la amb el solet i uns quants graus m’agrada molt més. (a qui no eh????)