diumenge, 24 de gener del 2010

PATINT UNA MICA PERÒ MILLORANT PAS A PAS!!!


Al despertar no pares de retreuret el perquè t'apuntes a les curses, però la satisfacció al final de cada cursa no te la treu ningú i menys millorant els teus propis resultats.
La nit s'ha fet llarga, no he dormit del tot agust, ja que els nervis no paraven de rondar pel meu cap, massa pressionada per el temps que volia fer i masses remordiments per els mals entrenaments de les dues últimes setmanes.
Una dutxa per despertar i una bona reflexió: "Sortir donant el màxim i que sigui el que deu vulgui".
El tragecte es fa curt amb els companys del club Dario, Jordi i Lluís, ja que si vols riure només cal estar cinc minuts amb ells.
Un cop allà, recollim els dorsals ens anem a canviar i com es mític una visita el senyor roca, un cop tot apunt a trotar una mica per escalfar.
Les 9:30 cadascú es col·loca on creu que estarà millor, jo tiro una mica endavant però tot i pensar que estava bastant endavant, quan donen la sortida tardo un minut ven bo a començar a correr, després començo a passar gent a fer ssss,etc. La cursa va passant i em vaig trobant molt bé vaig sota cinc, passo els 5km mantenint entre 4:20-4:30 penso que patare però ja estic a la meitat i he de seguir així si vull fer el temps que m'he marcat així que segueixo apretant i aguantant tant com puc. El km 7,5 em començo a notar molt fatigada però això ja està al sac, pateixo i segueixo patint però finalment arribo a la meta amb 44:53 un temps més bo del que pensava.
Així doncs marxo amb una mica de motivació per la mitjà de Granollers d'aquí a quinze dies!!!
I les màquines del meu equip grans temps per entrenar el que entrenen:
Dario 35:45 Lluís Picas 36:04 Joan Joncarol 38:38 Jordi Comas 43:45. Felicitats a tots quatre!!!