dijous, 4 de juny del 2009

TRIATLÓ MATARÓ
Em desperto amb males sensacions, no tinc gaires ganes d'anar a Mataró i estic tot el cami repatint-me qui ha estat el qui m'ha dit que m'aputes, nervis, mal de panxa...
Un cop a Mataró la xicota del Gerard em diu que estic molt desanimada i la veritat és que si que avui no estic molt fina d'ànims però que quan acabi ja estare més contenta jajajaja...!!!
Deixem totes les coses a boxes i sortim a posar-nos el neopré fora i escalfem una mica dins l'aigua però poquet per no cançar-nos abans d'hora (100m i ja n'hi a prou)...
Tret de sortida a les 9:30 nerviosa i torno a rebre alguna ostia dins l'aigua, he de fer braça un moment per posar-me les ulleres però de seguida torno a fer crol, em dona la sensació que he perdut molt de temps i que em desvio una mica...


Sortida de l'aigua

Tram de bic: Agafo la bici després d'una transició aterna i faig tota la primera volta sola com un mussol per no variar però m'atrapen 5 noies i em diuen que m'enganxi amb elles, no m'ho penso n'hi un segon i no les deixo escapar i penso que avui és la meva mai he agafat un grupet i avui he de disfrutar...
Arribem a boxes darrere d'un grup gran de nois deixo la bici i surto ràpid, al principi molt males sensacions ja que les cames em fan un mal terrible però mica en mica em vaig posant a lloc!!!

Inici de la segona volta...!!!

Arribada!!!

Foto d'equip (falta la fletxa del Leiva)


Un cop ens hem trobat tots els de l'equip i em fet la foto d'equip decidim anar a buscar les coses i marxar cap a casa. Però quan anem a boxes decidim anar a veure les llistes de les classificacions que ja estan penjades, jo convençuda que havia fet 1:20:00 miro les llistes i sopresa doble, ja que el temps que he fet ha estat 1:15: 39 he baixat uns 6 minuts que tots els altres triatlons i a sobre he quedat 3ra sub 23 que no m'ho esperava perquè avui hi havia bastantes noies d'aquesta categoria. Li pregunto al Gerard si ens podem esperar una mica i ells s'ofereixen a esperar-me.

Foto podi (sub 23) conjunt amb la Núria Pubill primer classificada (CT Manresa), tota una màquina i Rquel del Aguila (CT Cariñena)

2 comentaris:

Mariona ha dit...

Su, felicitats per aquest podi. Està molt bé el nou disseny del blog. Una abraçada

Unknown ha dit...

Eisss quan temps!!! Bueno vaig seguint el teu blog però des del triatló de bcn que no t'he tornat a veure, però ja vaig veient que no pares d'entrenar!!!!

Una abraçada!!!

Fins aviat...!!