diumenge, 5 d’octubre del 2008

TRIATLÓ OLÍPMIC DE BARCELONA

(Per primera vegada competeixo el triatló olímpic de barcelona)


...El lluiset fent de les seves...

...De bon mati rient, però amb unes cagarrines del 1000...

...Boxes...


...Tot el material apunt dins de boxes...

-Tipa de tanta espera...
- Una hora de retard....

- Ja no sabia com posar-me...

... Rient per no plorar...


... Mare meva quins nervis...
.... Yaaaaa!!!!!!.....

...Salvada...


















...Finisher olímpica jajajaja...

...No ser pas quin és el lloc que em fa més mal...

..Ara si que estic contenta després de tant pati jajaja...

...Després d'una bona dutxa cap al Txapela a dinar amb la famili....

17 comentaris:

Mariona ha dit...

Susagna, és estrany que pràcticament no haguem coincidit, només en el tram de córrer.
Bon reportatge fotogràfic (surto en alguna foto) i bon debut. Enhorabona!! Després de l'olímpic ve el half així que ja saps... jejeje

Una abraçada

DARIOMAN ha dit...

Enhorabona campeona o veus com no ni a per tant, com ke has fet els deures be surt tot rodo ara a per mes reptes mes grans com mitja ironman ke tu podras fer-ho al 2009!!
APA DONS SALUD I KILOMETRES!!!!!!!
PETONS.

Unknown ha dit...

Eisss Mariona... La veritat es que es molt i molt estrany que no ens haguem vist, ara que hi penso jo te vist un cop amb la bici i després ja no té vist fins a la carrera a peu i tampoc no the vist arribar molt i molt estrany... Mirare a les fotos si tinc alguna foto teva pk el meu pare i el lluís nhan tirat moltes però no ser aquí... i si en tinc alguna te l'envió...

Ahh això del half no ser pas pk ha de ser molt i molt dur pk aki ja he patit una miqueta jajjaaja...

Un petonet...

Unknown ha dit...

Eisss Dario.... La veritat es que els deures o son tot sense deures no hi ha bons resultats jajaja...

Això de la mitjà o veig molt i molt lluny perquè ara mateix estic reventada semblava que no però em fa mal tot jajaja...

Un petó molt gran per la Eu i per tu...

SanTiago Pons ha dit...

Felicitats Susagna! es normal que et fes mal tot al acabar, no veus que un olimpic es massa curt, va, ara cap al B!jejeje

Lara Rius ha dit...

Eps ens hem vist avui al triatló! merci pels ànims a la 3a volta! se m'han fet eternes aquestes voltes pel passeig...

Unknown ha dit...

SANTI: Moltes gràcies els ànims però o veig molt lluny a veure si m'animo...

Com portes els entrenos tu d'aquella vestiesa?¿?¿

Vinga records...

LARA: Eis com has descobert el meu blog?¿?¿? no hi ha de que pels ànims sempre va bé que algun t'animi quan estas d'aquella manera... Moltes felicitats per això.... Un petó molt gran i a veure si ens anem veient per aquí...

Anònim ha dit...

Qui ho havia de dir uns mesos enrere oi?? Tanta por i tants nervis... i mira, te n'has sortit, i sobrada
Ara a descansar i després a fer cas a la frase que tens al blog, "Sempre queda un altre repte", ara només cal buscar-lo i preparar-lo...

Moltes Felicitats campiona!!!!!, t'ho has currat!!

PD: Qui em mana a mi xerrar més del compte?? jajajaja, ara a complir!!

MARC

Lara Rius ha dit...

T'he trobat a través del blog de la Mariona, he vist la teva foto i he dit: hmmm crec q és ella!

SanTiago Pons ha dit...

be be, ara de moment preparant els 50kms pista de Terrassa pel 18 d'octubre ... despres a preparar el doble ... acabar-lo no em preocupa, el que em preocupa mes es fer un bon paper, jejeje ... va anima't a fer un B!parla amb el lulu i si voleu us dono la meva inscripcio per anar a fer el Half de lisboa a l'abril!

Unknown ha dit...

MARC: Moltes gràcies la veritat es que gairebé té de donar les gràcies pel que has fet... Moltes gràices i ara com t'ho dius a descansar i a buscar un altre repte...

LARA: Doncs si si sóc jo ara ja em mirare el teu blog... fins aviat... Petons...

SANTI: Uiiii uiii això o veig molt i molt aviat però bueno ja parlare amb el lulu jajajaa.... Vinga a seguir entrenant que hi ha molta feina... Ahhh i que no et preucupi gents el bon paper el que t'ha de preocupar es acabr-la i sense patir...

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
lulu21 ha dit...

JODER!!!!!!!!!!

Ja veig que sóc el comentari 12+1!!! jajjaj

Nomès dir que l'ambient era propi d'un IRONMAN... i l'organització deixa molt que dessitjar,però...

M'ho vaig passar genial tirant fotos i veure XAVALITES!!!!

La calor i la platja són espectaculars!!!

Molt bé SU, ara ja saps que el 2010, tornem a AUSTRALIA.. tu a debutar al IRONMAN.. i jo a treurem l'espina!!! jajjaja

SALUT!!!

DARIOMAN ha dit...

El Dario i jo tb venim Australia, el porquet ja te uns quants calerons.....

Unknown ha dit...

DARIO I EU: NOSALTRES PER NO TENIR NO TENIM NI EL SENYOR PORQUET JAJAJAJA... A VEURE SI ANEM A COMPRAR-LO JA.... UN PETONET...

Jordi Comas ha dit...

Gràcies per les fotos. Ja t'ho vaig dir a Barcelona que jo en el primer Olímpic vaig fer més temps que tu...així que ara només et queda fer més curses i més i més i pillar al Lulu.....

Unknown ha dit...

Eisss Jordi... Ara a descansar uns dies i de seguida que el cos mho demani tornari k sinó es perd tot molt ràpid jajaaja....
Uiii el lulu està boig aquest no es deixa atrapar jajaja...
A veure si aquest any passo les proves del triatló navàs i faig més curses jajaja...