dilluns, 21 de juliol del 2008

TRIATLÓ SPRINT BARCELONA
ESPECTACULAR... L'ORGANITZACIÓ SENSE PARAULES...!!!
EN FI, NO DUBTEU N'HI UN MOMENT EN REALITZAR-LA L'ANY VINENT...


...Observant tota aquesta decoració i les xifres de participants que s'anaven anunciant per els megàfons l'estomac no tenia cap remei de regirar-se en pocs moments...

... Fins ara Lulu, tranquil que aviat sóc aquí...

... Jim...
La Mariona, si la Mariona de Vic, la noia que fa un més més o menys va finalitzar l'ironman de Niza com una campeona... Enhorabona campeona, per fi ens hem conegut en persona....

...El Gerard els últims metres...

... El Jordi en els últims metres i com sempre mai perd el sentit de l'humor per moltes forces que li faltin...

...El Miguelitu que aquest cop si que s'ha superat a ell mateix i amb molt bons resultats...


... Sort de tots ells que ens acompanyen a tot arreu, els seus ànims serveixen de molt...

... Com que el Lulu no va tenir temps a tirar una foto a la meva arribada, abans de marxar havia de tirar una foto al final de la prova...




... El Jordi, el Gerard, el David i Jo...




...Tots i més...

3 comentaris:

Mariona ha dit...

Reinaaaa!!! Encantada de coneixe't personalment. I enhorabona pel tri, et vaig veure molt forta! Eii però quantes fotos, qui va fer-me la foto on surto jo? jeje... Quin serà el proper tri?

Unknown ha dit...

El Lluís (el meu xicot) va fer les fotos, normalment si ell no el fa tira fotos a tothom però la veritat es que amb aquest triatló no va utilitzar gaire la càmera...
El proper no o ser a mi m'agradaria fer un altre sprin(com podria ser el de platja d'aró) i després si estes una mica millor fer l'olímpic de Barcelona però la veritat que no ser com anira tot suposo que tot sobre la marxa... I tu quin serà el pròxim?¿?¿

Jordi Comas ha dit...

Ja hi vas ja, com diria en Marc...Gràcies a tu i el Lulu per les fotos que ens has enviat, ja les tenim al nostre Blog.
Continua entrenant i recorda que qui vulgui te una cita el dia 3 d'agost per pujar al Coll de la Creueta amb bici desde Guardiola.

Esperu veure'ns a Platja d'Aro, a millorar els registres i que el Lulu vingui a córrer que segur que m'atrapa...Si em guanya me'n vaig a Monaco amb ell.